See קונטרס בית רבינו שבבבל
link?
http://chabadpedia.co.il/index.php/קונטרס_בית_רבינו_שבבבלSee external links for full text of the kuntres
I understand the importance of what Chabad should certainly consider the primary מקדש מעט, but that is the same for any chassidus and for that matter for BMG and the like. Was his intention to hav 770 license plates etc? (even if this picture is a fake there are other similar stuff out there-pictures on tefilin bags etc.) No other chassidus does anything even close AFAIK.
Did you read it? The Rebbe explains the significance of the number 770. Audi the Rebbe says that there are manyמקדשי מעטin golus. But only one which is like שף ויתיב בנהרדא
Are you trying to compare Chabad to other types of Chassidus?
TבבבלSee external links for full text of the kuntres
Yeah but these remazim for the place which are very nice but seem ti be taken further than intended. My curiosity is satisfied.That was the basis of my curiosity. Is this something encorage by the Rebbe or just a "Chabadism"?
התבטאויות מיוחדות החידוש והייחודיות בקונטרס "בית רבינו שבבבל", הוא במימד הנצחיות שמעניק הרבי לבית קדוש זה: לאחר שקובע הרבי שבבית רבינו שבבבל ישנה השראת וגילוי השכינה מעין ודוגמת השראת וגילוי השכינה בבית המקדש, וממקום זה נמשך השראת וגילוי השכינה לכל המקומות הקדושים בעולם כולו, ובית זה נקרא בשם "תלפיות", שכל פיות פונות בו כבבית המקדש,[ולהעיר מהליקוט שיצא לאור לשבת תרומה תשנ"ב (ליקוטי שיחות חל"ו עמ' 128 הערה 49), בו מפליא הרבי עוד יותר וקובע כי בבית המקדש עיקר השראת השכינה היא במקום המקדש, ולא בבניין עצמו -ואילו בבית רבינו שבבבל, הרי הקדושה היא בבית עצמו!]מוסיף הרבי ואומר, שעיקר עניינו של בית רבינו שבבבל הוא הגאולה וקיבוץ כל הבתי כנסת לארץ ישראל -הרי הוא מקום המקדש גופי' דלעתיד, ובו יתגלה המקדש דלעתיד ומשם ישוב לירושלים.-בכך, למעשה, קבע הרבי שעד לרגע בו ירד בית המקדש השלישי, יתחבר ל-770 וימשיך יחד איתו לירושלים -הרי 770 ממשיך להיות בית המקדש מעט העיקרי של זמן הגלות, שבו שורה ומתגלה השכינה בדוגמת השראתה בבית המקדש בירושלים.ויש גם התבטאויות מפורשות אודות נצחיות הקדושה במקום זה: "המקום הקבוע ד"בית רבינו", בית הכנסת ובית המדרש שלו, המרכז של ליובאוויטש במשך עשר שנים (תקופה שלימה) האחרונות ("הכל הולך אחר החיתום") דכ"ק מו"ח אדמו"ר נשיא דורנו בחיים חיותו בעלמא דין, וגם לאחרי הסתלקותו קדושה לא זזה ממקומה, ואדרבא, באופן ד"מעלין בקודש", "מוסיף והולך", עד ביאת גואל צדק". ובהמשך:"העבודה דהפצת התורה והיהדות והמעיינות חוצה מ"בית רבינו" ("770") הולכת ונמשכת וביתר שאת וביתר עז.. ונמצא ש"בית רבינו, ("770") הוא בבחינת "תלפיות", "תל שכל פיות פונים בו", יותר מיובל שנים (ת"ש -תש"נ), "עד עולם"".התבטאויות מיוחדות נוספות נאמרו בקונטרס, שבהן רמז הרבי מפורשות על עובדת היותו מלך המשיח. לדוגמה, בהערה 92 כותב הרבי: "ולהעיר, ש770 בגימטריא בית משיח".
Just a side note.Culturally, Lubavitchers often refer to a building by it's address." The Lechaim is in 310 "- Bais Rivka HS "I live near Kinsgston - 679" - Montgomery
It's a common thing with all buildings (especially in real estate world where you have to use the address anyway cause there are a few buildings with the same street name and you need to keep referring back to them)