Contradicting statements, much?
First you state that you have "your version" of Judaism, then you tell me that I am preaching about what Judaism stands for, by simply telling you the first chapter of Shulchan Aruch and about the basis of Judaism?
I hope you can sleep with these "contradicting statements", I would not want you to loose sleep over it, if there's anything I can do to help please let me know.
DDF is looking for a full-time Rav, would you like to take up the position? You seem to have vast knowledge of Halacha, and I love "your version" of Judaism.
I don't think you can afford me...
But thanks for the compliment.
Regarding version, let me bring you the poskims version, and you decide for yourself.
The Ramba"m says as follows:
כל הבא על ערוה מן העריות דרך אברים או שחבק ונשק דרך תאוה
ונהנה בקרוב בשר הרי זה לוקה מן התורה
The Mechaber in אבן העזר סימן כ' says:
הבא על אחת מן העריות דרך איברים או שחבק ונשק
ונהנה בקירוב בשר הרי זה לוקה וחשוד על העריות.
Now there isn't much discussion regarding handshakes in shulchan aruch, I guess the shulchan aruch trusted every person to know what's considered נהנה בקירוב בשר and what not.
Igros Moshe says as follows:
– וכל איסור נגיעה בעריות הוא אף להרמב"ם שסובר שהוא בלאו דלא תקרבו דאורייתא
דוקא דרך תאוה כמפורש בדבריו ריש פרק כא מאיסורי ביאה ומשמע
שבלא דרך תאוה ליכא איסור מדרבנן שלא הזכיר זה וכו' ומוכרח זה שם (מהש"ך) גופיה דהרי כתב שם שהמנהג פשוט שרופאים ישראלים ממשמשים הדופק של אשה אפילו א"א או נכרית ואם היה איסור קריבה אף בלא דרך תאוה אף רק מדרבנן היה איסור להם שלא במקום סכנה...
שו"ת נשמת חיים:
ואשר שאל על דבר נתינת ידו לרשעים או לנכרית...ולתת יד לאשה לשון הש"ס הוא ברכות סא. המרצה מעות לאשה מידו לידה כדי להסתכל בה, מבואר דאם אינו מכוין לשום דבר וכש"כ שאינו עושה כדי להסתכל בה כמו מעלתו שכל מעשיו לשם שמים אין איסור בזה לרצות מעות מידו לידה. ודאי אם יוכל להזהר בזה מה טוב אבל אם אי אפשר לו להנצל מזה כגון אם הנכרית הקדימה והושיט לו את ידה ואין דעתו לשום הרהור ח"ו אין להחמיר בזה
ודרכיה דרכי נועם ואהבת את ה' אלקיך אמרו חכמים יומא פו. שיהא שם שמים מתאהב על ידך ולא יאמרו על יראה ה' שהם משוגעים ואינם בעלי דרך ארץ
Starting to see which "version" of Judaism I'm talking about? The one that cares about דרכיה דרכי נועם, being an אור לעמים, שיהא שם שמים מתאהב על ידך.
:העזר מקדש
נראה פשוט דרק חיבת ביאה הוא האיסור והיינו
שבדעתו אז להתקרב אליה לביאה או שמצפה לאחר כך ביום ההוא לבוא עליה רק שלפי שעה יש לו איזה מניעה משא"כ היכא שהוא בהיסח הדעת מבוא עליה מאיזה טעם שהוא אין בזה חשש איסור תורה
There is no issur of negiah! none! there's an issur of negiah shel chiba. Period. Do you take change from a female cashier in the grocery?
Lol, really? You are comparing this to a handshake?
You said any negiah is prohibited, no?