+1
A message written by Uri Sirkis (Israir CEO) forwarded to me by a reliable source.
חברים.
מבקש להאיר מספר נקודות.
התרגשות גדולה.
כולם הולכים לטוס לשם.
יעד נפלא
אבל....
בניגוד למה שפורסם כמות התדירויות בהסכם התעופה מאפשרת ביצוע של 28 תדירויות לכל צד ולכל עיר. קרי. לחברות שבסיסן באמירויות ניתו לבצע 28 טיסות שבועיות מדובאי ועוד 28 טיסות שבועיות מאבו דאבי. ובסהכ 56 טיסות בשבוע.
בצד הישראלי מדובר על 56 טיסות נוספות.
פוטנציאל המושבים השנתי עומד על מעל 2 מליון נוסעים בשנה.
זוהי בשורה צרכנית ללקוח, הסופי. עבור החברות הישראליות מדובר ברמת תחרות עזה ובלתי מוכרת.
חברות ברמת שירות גבוהה, ציוד חדיש ומקורות מימון בלתי מוגבלים.
קיבולת זאת תשפיע על רמת המחירים בטיסות מזרחה ואף מערבה שכן היא תכה במעמד המסורתי של טורקיש אירופלוט וכו.
התעבורה בפיקוח ניקוסיה תהיה צפופה יותר, ותגדיל הוצאות התפעול של היוצאים מנתבג.
אילת תספוג מכה אנושה, כנסים, פרטים יעדיפו את דובאי על אילת. מזג האוויר בחורף כבר לא יהיה חם רק באילת.
אירוע היסטורי.
מרגישים חשמל באוויר.
אין צורך בויזות.
אבל בואו נזכור השפעות הרוחב של האירוע לא החלו וסופו מי ישורנו....