That’s what happens when you get Halacha from Wikipedia
בכל דרכיך דעהו
In addition, the Torah that you're quoting equates it with murder for a non-jew.
This is not true, it is a secondary issur but absolutely not identical to murder. The fact that the Torah did not include fetus's in the prime issur for Jews prove the 2 actions are objectively distinct. Additionally, if you accept the Torah's definition of prohibited abortion, it may only apply after 40 days or etc.
Evidenced by the Rambam who holds that its part of the issur shefichas damim for Goyim
He says that also about כפתו ונתנו ברעב (and presumably even other cases of צמצם עליו את המים) that aren't punishable to Jews and are clearly distinct from proactive first degree murder.
So abortion is definitely
not just as much 'murder' as a regular human, even if both are prohibited. People thinking it is murder doesn't make it murder.
Does anybody think it is fair for people to think something is murder and use that to force a woman who isn't their property to be pregnant for 9 months, when she was forced into the pregnancy in the first place? If you want one for Yidden, see tosafos sanhedrin 59a ועל העוברים דעובד כוכבים חייב וישראל פטור אע"ג דפטור מ"מ לא שרי
According to many Achronim he means an Issur no different than contraception
How does your position stand up to anything? You claimed most poskim hold something, and you have not brought any.
Was waiting to see if you were intent on having a serious conversation before I put in the effort, here you go:
רש"י על סנהדרין ע״ב ב:י״ד:א׳
יצא ראשו - באשה המקשה לילד ומסוכנת וקתני רישא החיה פושטת ידה וחותכתו ומוציאתו לאברים דכל זמן שלא יצא לאויר העולם לאו נפש הוא
Ramban, Torat Ha’Adam Sha’ar Ha’Mechush – Inyan Sakanah
תינוק בן יום אחד וההורגו חייב, ודוקא בן יום אחד אבל עובר לא, וקרא נמי כתיב דמשלם דמי ולדות, אפילו הכי לענין שמירת מצות מחללין עליה, אמרה תורה חלל עליו שבת אחת שמא ישמור שבתות הרבה. הלכך אפי’ בהצלת עובר פחות מבן ארבעים יום שאין לו חיות כלל מחללין עליו כדעת בעל הלכות.
שו”ת מהרי”ט, א:צט ולהתעסק עמה שתפיל פרי בטנה איבוד נפשות אין כאן דאפילו בישראל נפלים לאו נפש הוא וממון הוא דחייב רחמנא דמי וולדות לבעל דכתיב כאשר ישית עליו בעל האשה ובריש הנחנקין אמרינן ואצטריך למכתב מכה איש ומת ואצטריך למכתב כל מכה נפש דאי כתיב כל מכה נפש הוה אמינא אפילו נפלים קמשמע לן ובפרק יוצא דופן דרשינן כל נפש לרבות קטן בן יום אחד דמשמע כל נפש אפילו נפש כל דהו אלמא נפלים אפי' נפש כל דהוא לא מקרי ובסוף פרק קמא דערכין תנן האשה שהיא יוצאה ליהרג אין ממתינין לה עד שתלד ופרכינן פשיטא גופה היא סד"א הואיל וכתיב אשר ישית עליו בעל האשה ממונא דבעל הוא ולא לפסדיה מיניה קמשמע לן ומדפריך פשיטא משמע דמחמת איבוד נפשות אין נדנוד כלל ולא אתא לאשמועינן אלא משום פסידא דבעל ואמרינן התם האשה שהיא יוצאה ליהרג מכין אותה כנגד בית הריון שלה כדי שימות הולד תחילה שלא תבא לידי ניול אלמא בשביל ניול האם הורגים הולד בידים ולא חשו משום איבוד נפשות הילכך בישראלית מפני צורך אמו נראה שמותר להתעסק עמהם שתפילנה כיון דרפואת אמו
חוות יאיר ל"אועל דבר שאלתך אשת איש שהרה לזנונים ואחר המעשה נתחרט' ונתנה קולה בבכי גם יום גם לילה אל תתני פוגת בת עינה רק הורידה כנחל דמעה והטיחה ראשה בכותל עד כי זוב דמה מראשה והגידה לבעלה וגם בקשה מחכם שיסדרו לה תשוב' וככל אשר יושבת עלי' תעשה. רק כאשר חששה שנתעברה ממנ' באשר מאז שנעשה המעשה פסק וסתה אשר היה לה תמידין כסדרן בהיותה תחת בעלה כמה שנים הלכה אל חכם ושאלו לו אם רשאית לגמוע דבר מאבקת רוכל לשלשל זרע המקולל אשר בקרבה ובקשת דעתי בזה...
ולפי המשך דברי התו' היה נראה דיש כאן ג' חילוקי דינים בעובר דכשמתה אמו חייב ההורגו לעובר בדעקר. ובעדיין חיה ההורג פטור אבל אסור להורגו דעקר מש"כ מש"כ כדאכתי לא עקר משמע דמותר.
ובאמת התוס' לא נחתו לחלק בפ' בחילוק פטור או מותר. ולכאורה משמע דאפי' עקר נמי מותר...
ומ"מ מקמי דעקר נראה דלכ"ע מותר
וא"כ לפי מ"ש היה היתר גמור שאלתך אשר שאלת מדין תורה לולי המנהג הפשוט בינינו וביניהם מפני גדר פרצות המריצות והזונים אחריהם.
שו”ת שאילת יעבץ חלק א סימן מג
אם יש איסור לקלקל עובר בבטן אמו שזינתה. בין פנויה בין אשת איש.
תשובה בס’ חות יאיר (אחר סי’ ל”א) מצאתי שנשאל הרב בעל הס’ על אשת איש הרה לזנונים. ואחר המעשה נתחרטה כו’ אם רשאה לגמוע דבר מאבקת רוכל לשלשל זרע המקולל אשר בקרבה…
כן נ”ל שיש מקום להקל כיון שניאפה זאת ודם בידיה. מעתה בת קטלא היא מדין תורה. אף שאין דמה מסור בידינו להורגה. מכל מקום חייבת מיתה בדין שמים…. אע”ג דממזר כשיצא לאויר העולם. דינו ככשר שחייבין על הריגתו. מיהת השתא דירך אמו הוא. ואילו היה דינה מסור בידינו. היינו ממיתים אותה ואת פרי בטנה… על כן היה נ”ל
פשוט שאין איסור גם כן בהשחתתו. אע”פ שאימא קיימת…
וגם בעובר כשר הי’ צד להקל לצורך גדול. כל כמה דלא עקר. אפי’ אינו משום פקוח נפש אמו. אלא להציל לה מרעתו. שגורם לה כאב גדול וצ”ע.
ציץ אליעזר ח"ט נא, ג, ג
https://www.hebrewbooks.org/14508י”ב אשת איש שזנתה או נאנסה ונתעברה ואפילו מעכו”ם שאין הולד ממזר וחזרה בתשובה, מצדדים כמה מגדולי הפוס’ להתיר לסדר הפלה אי משום בזיונה ואי משום חלול השם ופגם ובזיון המשפחה [ואי משום נימוקים אחרים הנזכרים בפנים
(yes, yes, I know not every rape makes a mamzer)
As well as the fact that we need a heter where the child is a rodef.
The Gemara only mentions that in a case when the birth process began. (See above from Tosefos that differentiates)
yes, I want that,in theory. I believe that, were it possible, (יד ישראל תקיפה) that would be our responsibility to implement.
Basically you want the USA to give you freedom to pursue your religion even when it is against their beliefs (divorce, bris, shechita), but don't want to reciprocate and give them freedom to commit acts that you believe are a sin.
According to the torah, while we are in Galus the goyim are entitled to enslave and persecute us. Would you be comfortable with that too or would you still prefer we don't let the US government enforce the rules of the torah?