I'm confused.. what happened to the King David lounge?And this post sounds like it's a shared lounge?It's sounds like an interim solution until KD reopens
החוויה שלו כנוסע של אל על - כשאני לוקחת אותו כמה שנים אחורה - "לא הייתה חיובית", הוא מודה. "הייתי נוסע מתמיד במעמד זהב, והחלטתי לוותר עליו. צלצלו לשאול אותי למה, ואם לא אכפת לי מכל הנקודות שצברתי. אמרתי שלא. הנציג שדיבר איתי אמר: אבל אנחנו החברה היחידה שמגישה מרק במחלקה הראשונה. זו אמירה שיש בה כל-כך הרבה חוסר הבנה לגבי מה הנוסעים מצפים לקבל מחברת תעופה....."היא הייתה במצב לא טוב עוד לפני המשבר. זו הייתה חברה שנתנה שירות כשהתחשק לה. בתחום המרכזים הרפואיים העיסוק העיקרי הוא שירות. גם אל על היא חברת שירות, רק שיש לה מטוסים. שירות לקוחות הוא הכול. אם אל על אמרה שהיא 'הכי בבית בעולם', היא הייתה צריכה לתת לך באמת להרגיש שאת בבית. אבל זה לא היה ככה. היום מכריי מספרים לי שהחוויה שלהם שונה, הם מרגישים יחס אחר. בעולמות התעופה יש לחברה בערך הזדמנות אחת. לא תקבלי שירות טוב - תלכי למתחרה. לאל על היה נתח שוק משמעותי והיא איבדה את הפוקוס שלה. בעסקים אתה צריך לכוון למטרה ולהתמיד בכך".מבחינת רוזנברג החזון הוא לייבא את רמת השירות המוכרת לצרכנים מארה"ב. "יש לנו הנהלה מעולה והמנכ"ל אביגל שורק (שכיהן כסגן נשיא בכיר בדלק US - מר"ח) נשם אמריקה במשך עשר שנים. כשנביא את רמת השירות שמוכרת בארה"ב, נהפוך את אל על לחברה גלובלית."לא מעט עברו לטוס בדלתא וביונייטד, וזה קורה כי מתייחסים אליהם יפה יותר בחברות הזרות. אם הם ייתקלו בשירות אחר בחברה ישראלית - הם יפסיקו לטוס בזרות. אנחנו מתחילים ממקום שממנו אפשר רק לעלות. היה חשוב להחליף את ההנהלה ואת הכיוון שהחברה הולכת אליו. לכל אדם בעולם יש סיבה לבוא לישראל, אם זה משיקולים של דת, לבקר משפחה או לנפוש, אני רק צריך לוודא שזה קורה עם אל על".
On the 787, Which 2 seats in the middle section in J are good for couples and which not?
Good ones are the odd numbers. Even are not goodSee the maps here: https://www.elal.com/en/About-ELAL/About-ELAL/Investor-Relations/Pages/Our-Fleet.aspx
LY ran an ad in Ami magazine this week and Kol Haolam WhatsApp status.DDMS is next?
Anyone know if I book a ticket on Elal using chase portal what the cancellation policyWould be?
A nice gesture.It was always free for TP customers but happy the rest of J gets to save $25
TK has been giving free internet in J for as long as I can remember (I really can't figure out why other airlines don't do the same).