Dan, you have a huge misconception of what a CH is. You think as long as the world looks at it in a bad way it's a CH, well that is not the case. If it's the right thing then it doesn't make a difference how big of an uproar it causes.
(I'm not taking sides on the Hillary issues, I just keep seeing stupidity written about CH)
+100
It a very common mistake.
In regarding the mesiras nefesh to go to times square, I read a Teshuvah from R' Sherlo permitting shaking a womans hands שלא בדרך חיבה. His bases is, nigah is a machlokes if it is דאורייתא or Derabononand, embarrassing a person is defiantly a דאורייתא .
לשיטתו נל"ל you can eat chicken in milk served by a person that will get embarrassed if you dont eat it.
Also see this for lots of mamrei chazal
http://www.aspaklaria.info/090_TSADI/%D7%A6%D7%A0%D7%99%D7%A2%D7%95%D7%AA.htmדתניא לא יהלך אדם אחורי אשה בדרך ואפילו היא אשתו, נזדמנה על הגשר יסלקנה לצדדין, וכל העובר אחורי אשה בנהר אין לו חלק לעולם הבא. תנו רבנן המרצה מעות לאשה מידו לידה או מידה לידו בשביל שיסתכל בה, אפילו דומה למשה רבינו שקיבל תורה מהר סיני לא ינקה מדינה של גיהנם, ועליו הכתוב אומר יד ליד לא ינקה רע, לא ינקה מדינה של גיהנם. אמר רב נחמן מנוח עם הארץ היה, שנאמר ויקם וילך מנוח אחרי אשתו... אמר רב אשי ולמאי דאמר רב נחמן מנוח עם הארץ היה אפילו בי רב נמי לא קרא, דכתיב ותקם רבקה ונערותיה ותרכבנה על הגמלים ותלכנה אחרי האיש, ולא לפני האיש, אמר רבי יוחנן אחרי ארי ולא אחרי אשה, אחרי אשה ולא אחרי עבודת כוכבים... (עירובין יח ב)
ועוצם עיניו מראות ברע, א"ר חייא בר אבא זה שאין מסתכל בנשים בשעה שעומדות על הכביסה, היכי דמי אי דאיכא דרכא אחרינא רשע הוא, אי דליכא דרכא אחריתא אנוס הוא, לעולם דליכא דרכא אחריתא, ואפילו הכי מיבעי ליה למינס נפשיה. בעא מיניה ר' יוחנן מרבי בנאה חלוק של תלמיד חכם כיצד, כל שאין בשרו נראה מתחתיו. (שם נז ב)